En sån besvikelse :(

Hejsan!

Idag har jag gått hela dagen och längtat till att gå på Arn filmen. När  jag väl skulle reservera biljetter till filmen så såg jag att den inte ens hade haft premiär än. Va?! Jag har missuppfattat något. En hel vecka kvar till som jag måste vänta ånej. Jag som bara längtar att se scenen när Arn träffar Cecilia igen. Men jag får fösöka stå ut till nästa vecka med att se det vackra på den vita duken. Jag älskar Arn jag älskade första filmen och jag har stora förväntningar på den andra filmen. Min sambo somnade, medan jag satt som föstenad i två timmar med tårar som sprutade vid de allra sorgligaste scenerna.


Arn och Cecilia

Idag har jag mått illa hela dagen. Fasen inte magsjukan. Jag som redan varit och är fortfarande lite förkyld och har ont i min hals. Jag vet faktiskt inte varför jag mår illa. Hoppas det går över tills imorgon bara! Vill inte ha magsjukan. Men min sambo känner ingenting alls så det är kanske bara jag som mår lite illa.  Ska vila idag så det blir bra imorgon!

Nu ikväll ska vi se Arkiv X är på den andra säsongen nu, och jag ska klippa mig och min sambo, båda har blivit lite väl långhåriga så vi ska fixa till det med sax och trimmer, dock ingen trimmer på mig. Tror inte att jag skulle klä i kort hår.
 
Nu ska jag se på lite tv en stund!

Trevlig fredag!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0