Fotografering till mina smycken!

Hej!

Igår så gjorde vi den första fotograferingen för mina smycken med en superfin modell! Det känns jätteroligt! Jag kommer lägga upp några av bilderna här så får ni se dem! Jag hoppas verkligen att ni känner er sugna på att handla smycken nu när hösten snart är här!

Det varit en bra dag idag! Jag har haft undervisning som vanligt med mina underbara elever! Jag har också fått besök av min bror och hans tjej! Jättekul de stannar till onsdag! Så roligt! Nu ska jag snart sova men först ska jag ge min brorsa fett med stryk i Tecken! Ha!

Här kommer några av bilderna som ett smakprov till er! Enjoy!

Ett vackert sliver smycke med äkta stearling silver och vackra sötvattenspärlor!


Ett vackert pärlhalsband på wire i höstens    vackra färg rött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0