Idag ska jag jobba som bartender på ett bröllop

Hej!

Idag är jag seg. Min älskade sambo är på ett studenthippo hela dagen. Jag brukar inte tycka om att vara ensam men idag uppskattar jag faktiskt min ensamhet! Det är rätt skönt att få en stund för sig själv ibland. Jag kommer nog inte göra så mycket idag innan jag ska iväg och jobba. Jag har packat mig och datorn i vår soffa och här kommer jag stanna tills jag måste ta bussen till stan.

Ikväll ska jag jobba i baren jag jobbade i hela förra året!  Har inte jobbat något än den här terminen men jag hoppas att allt kommer tillbaka fort. Vi slutar ett inatt så det tycker jag är väldigt skönt. Då slipper vi vara kvar till fem eller nått på natten!

Det har hänt en del spännande saker den här veckan! Jag har börjat på spanska och det är jätteroligt! Jag kan inte lägga ner boken. Jag har också jobbat lite i veckan, och igår var vi ute och dansade det var väldigt  skoj!

Nu ska jag se Gilmore Girls lite!

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0