Min sambo alias flugmördaren

Hej alla!

Min sambo har från att vara den den snälla, förstående pojkvännen förvandlas till den hänsynslösa bananfluge mördaren. Med hans vapen  (barn prova inte detta hemma, detta kan vara farligt...) min rosa hårsprayburk och en tändare börjat gasa och elda ihjäl flugorna. Så de dör skockvis och ögonblickningen utan någon som helst nåd. Hans uppdrag är att hålla vårt kök ,ja eller snarare hela vår lägenhet eftersom de tagit över varenda rum bananfluge fritt. Han är alla bananflugors största skräck och kvinnornas eller snare kvinnans största hjälte!

Fear me, banana flys!



OBS! Prova inte detta hemma!

Flammande hälsningar,
Anna


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack för att du fixade till mina smycken :D De blev jättebra! :D

2008-08-17 @ 19:39:58
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0