Nu har min bror och hans tjej åkt hem, och det känns väldigt tomt :(

Hej igen!

Nu har min brorsa och han flickvän åkt hem. Det känns jätte tråkigt och jag önskar att de kunde stannat kvar längre. Det har varit mycket trevligt att ha lillebror här. Vi har hunnit med mycket skojigt! Igår gick vi på stan och tittade lite, och sen så gick vi hem och lagade tacos till middag! Efter det spelade vi lite Guitar Hero och spelade tecknet. Min bror och hans tjej vann. Efter det var alla sugna på att se skräckfilm när mörkret hade fallit. Det blev The last call, och den var riktigt läskig. Så när man var riktig rädd så man knappt vågade gå på toaletten själv var det sovdags.


Idag har vi bara tagit det lugnt och varit lite på stan och spelat tv spel och ätit. De åkte åtta tåget ikväll.Nu sitter jag och ser Sex and the city och jag börjar känna hur mina ögon blir tröttare och tröttare. Måste nog sova snart!

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: ditte

Tack för ett par jätte fina dagar! jag hade jätte roligt, skönt att få komma bort hemifrån också.

I dag har vi köpt Gitarr hero spel med två gittarer till.. det fanns trådlösa till nintendo 2 :)

I september kommer vi gärna till er igen!

Massa kram / ditten

2008-08-15 @ 17:04:57
Postat av: Lyckabyanna

Tack själv för att ni kom! Det var hur kul som helst. Bli inte för bra på Guitar Hero bara, I still want to kick your ass ;)Puss och kram

2008-08-16 @ 00:10:06
URL: http://lyckabyanna.blogg.se/
Postat av: ditte

Haha Addepadde har blivigt bra på det, han och sven satt hela dagen i söndas. men jag är lika dålig som hemma hos er :P

Längtar tills vi ses igen! kramen :)

2008-08-19 @ 13:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0