Hej hopp!

Idag har jag haft en riktigt slappar söndag! Jag har sett på serier hela dagen. Nu håller jag på at lyssna på julmusik för att jag vill få fram den riktiga julkänslan! Igår var vi på gängets traditionella julbord. Det var väldigt roligt, och den spårade inte ur lika mycket som den brukar göra. Vissa dricker ju lite för mycket snaps kanske;). Men som vanligt var det oerhört trevligt och maten var fantastiskt god! Killarna hade till och med en julgran som  var jättefin! Så det var till och med julpimpat i kollektivet glada trakorn! Imorgon ska jag jobba igen sen tar jag jullov tills nästa år!

Ikväll klockan 20.00 visas galan svenska hjältar. Den är så bra. Jag såg förra årets program och gala och jag grät varje avsnitt. Tänkt att få en sån nominering vilken j-la känsla. Ett stort bevis på att man verkligen gjort en insats och hjälpt någon annan människa. Helt otroligt! Det är sånt som får mig att inspireras att fortsätta med mina ideella engagemang. Jag älskar att kunna hjälpa andra människor, det känns bra riktigt bra.

Trevlig tredje advent!

Kärlek/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0