Smycken skapade med musik, känsla och glädje!

Hejsan!

Jag har äntligen börjat skapa smycken ordentligt igen! Inspirationen flödar och musiken ekar ur högtalarna. I´m on baby!! Jag ska stå på min första marknad på Söndag. Jag kommer att stå på Gamla Linköpings Julmarknad! Det är en väldigt populär marknad och jag har lyckats få ett stånd, pga att de fick in ett återbud i  sista minuten. Så jag tackade ja i en hast och nu producerar jag smycken så fingrarna brinner! Det blir smycken i turkos, lila, svart, rött, vitt, brunt, grönt ,brunt,rosa alla möjliga färger. Så jag hoppas att det kommer finnas nått som kan falla mina kunder i smaken!! Det känns riktigt spännande! Men det är oerhört mycket jobb så nu måste jag återgå till smyckes skapandet!

Hoppas vi ses på söndag!

Kärlek/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0