En runda på stan, måleri och resturangbesök

Hej!

Idag har jag hunnit med massor! Jag har varit på stan med en kompis! Vi var på Röda Korset och frågade efter böcker till vår verksamhet som vi har i stan! Tänk de skänkte bort 15 fina böcker till oss! Man tackar och bugar! Sedan gick vi och åt på en ny öppnat resturang som har supergod GI-mat! Efter det var vi på myrornas och kollade lite men hittade inget fynd denna dag detta var dock bra för ekonomin med tanke på att jag inte har speciellt mycket pengar nu. Sen kom sambon och hämtade mig och vi möttes upp med hans pappa och hans fästmö hemma hos oss. De var på genomresa i vår vackra stad. De bjöd oss på en god middag nära vår nya lya! Vi fick dock vänta på maten i evigheter! Då passade jag på att satt titta på huset vi ska bo i. När jag tittade mot huset kom jag fram till att fasaden inte är särskilt snygg! Men det är finare inuti! Sedan när jag har lagt min Anna-charm genom lägenheten kommer det nog bli superfint! Det är dock en del som behöver åtgärdas innan vi kan flytta in som ny färg i pysselrummet och köket och lite annat fix!

På kvällen har jag suttit och målat! Det har varit roligt, ska fortsätta nu. Håller på att måla en tavla till svärmors kök! Ack, ack, ack så kreativ jag är :)

Här kommer lite bilder från resturangen! Jag fick dock vänta ett tag på min mat! Så här såg i alla fall de andras tallrikar ut när maten kom!

De andra fick mat men jag fick vänta...

mat

Så här såg min plats ut när sambons och hans far fick mat... tomt.. ingen mat i sikte..tiden går..

tom plats

Efter en stund!

min mat

Maten var grymt god!


Hörs imorgon!

Kärlek/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0