Huvudvärk

Hallå!!

Jag har precis kommit hem från sambons svärmor och mormor. Jag är trött och har huvudvärk. Detta är inte på grund av min kära svärmor om ni nu trodde det ;) utan jag är bara grymt trött efter mycket tänkande. Trots huvudvärken måste jag hålla lektion ikväll. Vet inte hur det ska gå till men jag får försöka att hålla huvudvärken borta genom lite alvedon eller liknande preparat. Jag har haft en trevlig helg med mycket shoppande till nya lägenheten på Röda Korset. Second hand is the shit när man har liten budget.

Jag hittade bland annat en sekretär för 75 kr som jag behövde till nya lägenheten, vilket fynd va! Den behövs bara slipas och målas om till någon fin färg! Sedan hittade jag en äkta kristall lampa för 30 kr plus lite annat smått och gott till den nya lyan!

Känns roligt! Men nu har jag stress magont måste försöka förbereda för lektionen nu!

Här kommer en bild när vi fikade hos sambons mormor!

Fika hos mormor

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0