Mamma Mia!

Hej!

Har ni någonsin gått på en bio ensam? Det har jag inte gjort förrän ikväll. Min kära sambo och hans kompis skulle se Hancock medan jag ville se Mamma Mia. Så jag gick på den medan de gick på Hancock! Mamma Mia var så bra!
Jag skrattade så jag skrek och tårarna sprutade, och jag grät så tårarna sprutade, dock lite mindre än när jag skrattade, för den var mest rolig. Så underbart bra:) Alla klassiska ABBA låtarna, man kunde inte undgå att sitta och sjunga med. WOW säger jag bara vilken Feel Good film! Nu mår jag bra riktigt bra. Även fast jag fick gå på film själv.

Puss och godnatt!

Nu ska jag sova riktigt gott!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Klart vi kommer o hälsar på! Tror dessutom att en inbjudan till oss har trillat in ifrån Henrik??



Oh, jag ska nog se den imorgon!!!! :D

2008-07-19 @ 02:23:24
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0