Oh it´s hot in here!

Damn vad varmt det är! Det är som att bo vid medelhavet eller något sånt! Det har varit en riktigt härlig dag idag! Vi har dels haft besök utav min kära svärmor och min sambos mormor! De har varit här och fikat och shoppat och ätit härlig lunch i vår heta stad! Vi har också tvättat, fast vi var inte särskilt tvättsugna så det blev endast tre maskiner tvättade så vårt tvättberg har minskad minimalt. Typiskt jag måste tvätta mera imorgon:(. Jag hatar hushållsysslor, jag dör av tristess det är så tråkigt...blä. Vi har också fyndat, jag fick finaste kjolen och blusen utav min svärmor : ) Det kanske blir helgens fest outfit : ) Vem vet?! Den bästa shoppingen är när man själv slipper betala.

Ikväll blir det grillning på balkongen. Det ska bli gott! Imorgon vill jag bada det är ju så varmt. Vi ska också städa ut vårt förråd imorgon. Det kommer bli tungt vi har ju en del skit där nere i källaren, så jag ska köpa ett ton med sopsäckar och slänga skräpet. Ledsen mamma men man kan inte behålla allt här i livet. Jag kommer nog försöka skänka en del till Röda Korset med tror jag.

Nu måste jag gå iväg och handla sopsäckarna och tvättmedel för morgondagens slit göra. Men jag hoppas att jag hinner med ett dopp efter städningen och tvättningen!

Här kommer en bild på mitt nygjorda Lycka by Anna armband! Gillar du det? Du kan få det i flera färger! Bara att maila mig! Det blir ditt för 139 kr! Mailadressen är [email protected]

Vackert armband!



det igen

Vad har ni gjort idag?

Kram

Kommentarer
Postat av: Hugo och Filip

Filip har lekt med motorsåg, skrämde grannen, och jag har samlat mjällflagor från hårbotten (139 st). Ha det bra!

2008-07-28 @ 21:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0