Tjolahopp!

Idag har jag haft en slappar dag. Jag har sökt lite jobb och gjort två halsband, sen har jag surfat resten av tiden! Ska snart äta och sedan ska jag ta tag i mig själv och börja städa ut förrådet. Imorgon åker vi upp till min hemstad:) Det ska bli så kul! Vi är bjudna på födelsedagsfest på lördag! Så vi kommer åka imorgon och jag ska försöka att träffa så många kära vänner jag bara kan under de dagarna då jag är hemma! Imorgon kommer det förmodligen bli resurangbesök och på lördag ska jag nog gå och fika med en vän på stan innan jag ska fixa mig för festen! Ikväll ska jag ut och bada kan ta lite foton då och lägga upp dem senare idag! Jag känner att min förkylning som varit på gång börjar gå över och jag hoppas verkligen att jag blir frisk snart! Jag får inte vara sjuk efter helgen för mitt gudbarn ska komma på besök nästa vecka och hon har Downs och hjärtfel så hon är oerhört infektionskänslig. Så jag måste bara bli frisk tills dess! Men får ta det lugnt tills lördag och hoppas på bättre tider :) Idag har min sambo varit på arbetsintevju. Jag är lite nervös och jag hoppas verkligen att han får det här jobbet! Det verkar passa honom och vi behöver pengarna nu när båda är arbetslösa. Jag börjar dock att plugga i augusti men vi måste få inkomster annars funkar det ju inte. Vi har dock aldrig varit i den här sitsen förut, men jag kan ju säga att jag kännr mig lite stressad för ekonomin. Men jag hoppas båda får jobb snart efter sommaren! Nej nu ska jag äta!

Hoppas ni mår bra allihopa!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0