En vemodig söndag

Hejsan!

Idag är det en väldigt vemodig söndag. Jag ligger fortfarande i vår underbara säng och funderar kring saker. Har precis tänkt gå upp och äta lite frukost. Sedan ska vi nog åka och handla lite på Willys och flyttpacka. Vi ska ju snart flytta in till den stora staden.  Jag  kommer nog också göra ett och annat smycke idag jag är på smyckesskapande humör. Imorgon är jag ledig då ska jag träna sen ska jag förbereda för lektionen på kvällen. Jag ska nog också försöka hinna klippa mitt hår topparna börjar bli slitna igen. Ikväll är det ensam mamma söker det ska bli så roligt att se det igen. Har längtat!

kram

Kommentarer
Postat av: ditte

hej annis, hur är det?

Tycker det är jätte jobbigt nu när han har åkt..

men det värkade jätte bra där, så jag hoppa att han stannar tiden ut! för hans eget bästa!

Ska du till knivsta eller uppsala nått?

kram ditte

2008-09-15 @ 12:51:52
Postat av: Anon

Du borde uppdatera mera!

2008-10-10 @ 00:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0